Pages

Followers

Jan 22, 2011

Teringat anak2 masa baby

Rindu bila tengok anak semakin membesar.....tengok gambar baby....seronok juga. Jom kita tengok gambar anak2 saya masa baby. Tapi gambar kurang memuaskan.

Ini ganbar anak sulung aku masa baby:



Muiz sewaktu dalam pantang


Sempat g Dinner tempat kerja masa mengandungkan abang 6 bulan bersama suami yang satu company



Ini abang umur 3 bulan lepas pantang dan dah botak....buat kenduri akikah dan cukur jambul



Jeng2 masa ni abang dah 1 tahun




Yang nie pula eisya ada yang keluar sangat montel.....keluar pun susah
jom tengok gambar dia:


Ini Gambar eisya masa dlm pantang



Gambar aku masa mengandungkan eisya.....semangkuk muka aku masa nie lg 3 ari nak bersalinkan eisya..


Eisya masa 2 bulan





Aku ada anak yang x panjang umur....lelaki Muqriz

Saja buat tatapan aruwah anak ku ini. Redha dengan pemergiannya....



Yang ini pula anak bongsu ku Muhamad Muqry

Gambar Muqry 4 jam lepas dilahirkan



Gambar masa majlis cukur jambul dan akikah 3 bulan


Jeng2 dah botak


Beberapa jam sebelum melahirkan Muqry.

 Setakat ini saja coretan kali ini...jangan lupa singgah lagi ye....

No comments:

Post a Comment