Pages

Followers

Jan 28, 2011

Terbaik Dan Terbabas!!!

Semalam memang dah plan nak makan lontong terbaik nie. Tukang belinya helmi sebab dekat rumah dia, memang sedap dan terbaik lontongnya. Dan ada kawan sorang nie, dengan baik ati nak belanja sarapan kami semua di bilik kebal nie. Untuk siapa yang sewaktu dengannya ya. Rezeki kan....


Sejak aku masuk IS dept nie....memang susah kurus. Sebab senang ati di sini, makan sedap dan kawan pun best. Walau pun boss aku agak kureng sikit. Tak pa lah layan je. Janji dia x kacau hidup aku.


Bila makan lontong nie....teringat mak aku. Memang sedap sebijik macam mak punya masakan. X pekat sangat dan x cair. Just nice. Aku suka giler, ada sotong, ada pegedil sambal banyak dan kawan aku yang tolong beli nie pun hebat ....letak kan kacang goreng lagi....perhhhhh...
Jangan jeles ya.....tengok sampai licin tu....

No comments:

Post a Comment