Pages

Followers

Jan 29, 2011

Baju Mandi

Dalam perancangan nak pergi PD minggu depan. bukan apa sempena menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 9tahun. Syukurlah aku di panjang kan jodoh. Walaupun aku nie angin x bertempat. Sabar juga suami aku dengan aku.Teringin juga nak pergi jauh....tapi ada hal lain pula. Kalau dah PD apa lagi dalam fikiran kita kan...Mestilah mandi-manda. Lagipun dah lama x bawa anak2 berjalan2. Cuti sekolah ari tu x dapat kemana-mana, Sebab abang nya bersunat. Ini lah masa yang sesuai rasanya.





Aku memang ada baju mandi, begitu juga dengan anak2. Cuma suami aku nie, seluar mandi tu adalah. tapi dia nak pakai baju pulak. Katanya....malu pulak orang tengok badan dia. Kalau pakai T-shirt x boleh pulak main2 gelongsor tu...dah rugi2. Aku kena lah cari baju mandi dia. Aku nie kalau beli apa2 x da tempat lain dah.... mesti sogo. Bukan apa....aku rasa selesa cari barang disitu..... senang, murah dan semua ada.




Cari-cari jumpa satu baju nie.... oklah kot....paling murah nie. Baju mandi nie kalau x offer semuanya mahal2. tapi x pa, boleh tahan lama.

No comments:

Post a Comment