Pages

Followers

Jan 23, 2011

Basikal

Sejak badan naik bagai di pam2 nie. Rasa insaf nak makan banyak. Dah kurang kan makan....x makan malam. Dekat tempat kerja naik guna  tangga, office ting ting 4. Turun lah juga berat badan tu. Tapi lambat lah sangat. Maklum lah bila berumur meningkat, agak susah juga nak turun.

Terfikir juga nak beli basikal bawa pergi keja. Tapi suami dan kawan office x sokong, katanya bahaya. Apalah dia orang nie x bagi kata semangat pun. Aku bawa lah basikat tepi2 je. Tapi aku ingat nak beli jugalah basikal untuk activiti riadah hujung minggu. Cuma masalahnya aku nie...duduk rumah bertingkat....tu yang agak susah nak simpan basikal impian ku nanti.

 Mahal juga basikal nie.....tengah kumpul duit nak beli juga.



Teringat zaman belum kawin umur 22tahun....masa baru kerja KL dulu...punya lah kurus. Sebab masa tu x da boy friend lagi, pergi kerja naik bas....kena bangun awal. Sebab kena tukar 2 bas baru boleh sampai tempat kerja. Bila dah ada boyfriend, pastu jadi tunang dan suami...mulalah manja. Pergi dan balik kerja antar dan ambil sampai pintu office. Mana x gemuk, kata sayang bini...suami aku masih kurus.....aku yang gemuk. Meh tengok gambar masa kurus2 dulu.....giler jeles tau.







Gambar nie masa baru jadi bercinta gitu.....masa dinner pertama di tempat kerja





Dari dulu sampai sekarang mmg minah rempit yang setia...


No comments:

Post a Comment