Pages

Followers

Jan 21, 2011

Melawat Orang Baru - Krisya Damia Bin Zainal & Melawat Bapa Mertua

Cuti Thaipusam. Selalunya pada tahun2 yang lepas aku x berpeluang nak bercuti i. Oleh kerana boss baru aku yang bijak lagi pandai ini, memutuskan kami x perlu bekerja pada cuti2 umum lagi. Ada bagus juga lah.... boleh luangkan masa dengan anak2 dan ahli keluarga yang lain.

Kak ipar sulung keluarga sebelah aku ini selamat melahir kan baby ke 2 nya pada 18 Jan 2011 (selasa). Aku belum sempat tengok lagi. Walaupun hospitalnya sangatlah dekat dengan rumah. Hari2 balik keja lambat...nak pergi malam x bagus pula mengangu. Kebetulan Adik lelaki yang balik bercuti dari sarawak pun ada...so kami janji pergi sama. Hari cuti bergini lah peluang untuk melawat orang baru nie.

Baby lahir secara operation, Comel dan nampak cerdik betul....katanya waktu mengandung dia ambil NEUROGAIN....sesiapa yang mengandung ambil lah....

Saya agak malas nak mengandung lagi...tapi kalau dah rezeki x tolak, terima je lah...rezeki kata suami ku.







Bapa mertua pula dapat kemalagan di tempat kerja dan putus jari. Kesian dia....dah tua2 macam nie kan. Bila suami suruh duduk rumah dia x nak...bosan katanya. Dan nak pegang duit sendiri. Anak2 bagi .......dapat bagi pun banyak manalah?.....katanya. Orang tua2 nie bukan boleh di larang. ikut aje kan...asalkan dia bahagia. Apa pun saya doa kan dia cepat sembuh. Bapa mertua saya ini baik dan rajin orangnya.


No comments:

Post a Comment