Pages

Followers

Jan 26, 2011

Periuk oh periuk

Tahun nie dah masuk 9 tahun kawin. Next week dah nak sambut ulang tahun perkahwinan pulak tu. Alhamdullilah boleh sampai ketahap nie. 9 tahun jugalah aku guna periuk yang sama. Bukan lah selalu masak, tapi dulu masa ada pembantu rumah ari2 jugak lah masak. Lagi pun pembantu aku nie x pandai sangat jaga barang rumah. Aku nie bukan nak tukar sangat, tapi bila dah membahayakan memang harus tukarlahkan. Ditepi-tepi periuk tu bila masak keluar pula minyak yang tidak sepatutnya. Itu bahaya boleh dapat kencer pula nanti.




Itulah yang ada dalam fikiran aku sekarang untuk tukar periuk untuk kebaikkan untuk kami sekeluarga. Dalam hati memang nak cari periuk yang bagus, supaya boleh tahan lama dan alang2 nak tukar biarlah cari yang baguskan.





Impian hati nak beli corningware atau vision ke.....inyaallah....tengah tunggu sogo buat sale untuk raya nanti boleh beli kot. He he....kawan2 kat sini panggil aku ratu sogo. X kisah lah.....janji rock.....



No comments:

Post a Comment