Pages

Followers

Jan 28, 2011

Sushi

Sebelum nie aku x pernah nak bawa anak makan sushi. Sebab aku fikir dia orang mesti x makan benda2 macam nie. Lagi pun suami aku pun agak kurang gemar makanan jepun nie. Tapi malam tu aku teringin sangat nak makan sushi nie. Aku nie sebenarnya dah jadi SLA....tiap mulan mesti nak makan kat sini. Tak boleh lah selalu...sebab mahallah jugak.

Eisya pandai makan sushi


                                                            Air pilihan eisya....sedap



Sedap....nya


Ini lah kali pertama aku bawa anak aku ke sana. Yang kecil x bawa, sebab takut keadaan x boleh di kawal. Silap2 budak montel tu duduk tempat sushi berpusing tu.....baik x payah lah. Dia memang tengah lasak....gitu.

Abg pandai makan guna chop stick


Air pilihan abang


Anak yang perempuan tu suka betul makan sushi. Abang dia sama macam bapak dia. Makan yang goreng2 boleh lah. Suami aku kata, anak perempuan aku mmg sebijik perangai aku...he he...lebih kuranglah kan.. Suami dan anak lelaki aku x kenyang makan kat sushi. Dia dengan abang nak beli nasi ayam linda onn. Aku pun makan dekat ampang....kat situ kan ada mcm2. So maknanya....lain kali aku boleh lepak dengan eisya je lah.....cayalah girl.
Tempura..... apa tah nama dia


                               Banyak juga aku makan dengan budak2 nie.......

No comments:

Post a Comment