Pages

Followers

Jan 25, 2011

Anew 360 white vitalizing cream

Mula2 aku agak risau dengan kulit aku yang semakin kusam, tidak bertenaga dan mula nampak kedut. Aku mempunyai kulit kering, tu lah pasal nampak kering dan kusam. Dulu dah lama juga guna satu produk buatan Malaysia. Tapi bila dah guna lebih 3 tahun, kesannya agak kurang atau dah x nampak. Tu yang buat keputusan nak tukar produk penjagaan kulit muka.



Tengok kawan office baru beli pelembab muka Bobbi Brown macam menarik je. Lepas tengok kulit dia pun semakin cantik pulak tu. Tapi di sebabkan harganya agak mahal, aku cari2 kat internet apa lagi pelembab muka yang agak bagus, tapi harga x mahal sangat.


Krim Siang


Kemudian aku terjumpa pelembab muka dari Avon Anew 360 white vitalizing. Pelembab nie boleh buat kulit nampak lebih bertenaga dan cerah. Pada masa tu aku cuma membayangkan kulit aku akan kelihatan lebih gebu dan bertenaga. Perasan dululah kan. Harga pun x mahal sangat. Masa tu ada pun ada promosi beli krim siang dapat percuma krim malam.....harga cuma RM69.90 tapi yang percuma tu kecil je lah 15g je

                                                          Krim Malam

Aku beli pada 14hb Jan, maknanya nak guna 11ari lah. Takut juga x sesuai dengan kulit muka. Dulu ada kawan nie beli satu set, lepas tu muka dia tumbuh bintik2. Tapi pelembab yang aku beli nie, antara keluaran terbaru ANEW. Alhamdulliah dah sebelas ari guna, aku rasa kulit muka aku semakin lembut dan bermaya sikit. Hasilnya seperti gambar di bawah.



                                           Muka x pakai apa2 bedak pun....

No comments:

Post a Comment