Pages

Followers

Jan 24, 2011

Aktiviti Riadah Tergendala

Lepas penat mengosok baju, kesian pula pada anak yang cuti x kemana2 pun. Tapi sebenarnya anak aku nie dah biasa. Kita orang memang jarang keluar. Kalau keluar pun petang g taman atau mandi-manda. Di sebabkan sekarang musim ujan x berani nak plan g mandi-manda.



Cadangnya g taman dekat dengan ampang hilir je. Situ taman baru, ada tasik, ada permainan untuk kanak2 dan gerai2 untuk lepak minum. Anak aku nie bila kata nak g taman je.....semua melonjak suka. Tapi aku terpaksa pergi dengan anak je 4 beranak. Bapaknya pergi kenduri lah pulak.





Ari nie pulak cuaca, kejap ok.....kejap hujan. Abang anak yang sulung kata kat aku....ibu mana ada hujan...boleh g taman nie. Terus pergi....masa tu pun dah pukul 5.30ptg. Taman tu dengan rumah aku sangat lah dekat dalam 10 minit je. Sempatlah jugak anak aku main di taman permainan dalam 15minit. Kejap tu hujan turun lagi....aku pun pekena teh lah dulu. Dah reda ujan terun balik.....kesian anak2 x puas nak main ari nie.....next week kita pergi lagi ya. Janji aku pada anak2 aku tadi.




Masa duduk minum dengan anak2 aku...ada satu group nie tengah buat poco2.....rasa nak join...tapi malulah pulak...sebab semua yang otai2 je.

No comments:

Post a Comment