Pages

Followers

Jan 31, 2011

Revicon (vitamin)



Pada mulanya aku batuk, selsema dan demam. Bila dah 3 ari x baik aku pergi klinik panel dekat office. Dan selepas semingggu batuk dan sakit tekak masih x baik.....pergi klinik lagi. Lepas tu doktor bagi antibiotik, ubat2 lain aku mintak lah vitamin. Sebab sejak akhir2 nie kesihatan agak teruk dan badan selalu letih je. Mula aku mintak Evervon C, vitamin nie aku biasa ambil. Buat aku x letih dan bertenaga sikit. Maklumlah sekarang dah tak ada maid. Semua keja rumah kena buat sendiri.

Tapi dok tor tu x bagi Evervon C nie. Dia kata Revicon lagi bagus. Selain daripada revicon, doktor bagi vitamin E dan vitamin C. Alhamdullilah.... lepas ambil semua vitamin nie aku jadi lebih bertenaga. Malahan kalau ari cuti pun aku x tido tengahari. Kalau tidak memang tido lah keja aku.

Dan yang paling ketara, aku nie ada masaalah sembelit. Sebelum ni puas makan ubat macam2 nak kasih perut aku nie membuang. Sekarang tidak lagi, setiap bagun pagi aku akan ke tandas....barulah sihatkan. Sebab kalau tidak akan jadi toksik dalam badan.

Untuk panduan bersama inilah infor yang aku dapat dari internet kebaikannya seperti berikut:-

Revicon Forte Tablet is a nutritional supplement that provides essential vitamins, minerals and amino acids to maintain general good health. It protects against nutrient deficiencies during illness and other stressful conditions.
What is Revicon Forte Tablet for?
·         It is a complete vitamin/mineral supplement that gives the following benefits:
·         * Promotes general good health
·         * Helps in the formation of healthy red blood cells
·         * Has Iron, B6, B12 and copper to prevent anemia
·         * Improves mental and physical well-being
·         * Includes Lysine and Menthionine for muscle tissue building
·         * Fights fatigue
·         * Improves stamina during stressful physical activities

Sharing is caring......

1 comment: