Pages

Followers

Jan 29, 2011

Sebalik Tabir Mekap model today.

Sebenarnya aku dah lama merancang dan berangan nak buat gambar photoshoot seperti nie dengan kawan sepejuangan. Tapi di sebabkan ada byk pekara yang di fikirkan. Rancang itu masih dalam perbincangan. Boleh kan seorang lagi rakan mekap artis....nie tiba2 call ajak g mekap shooting. Teperanjat jugak lah sebab....jarang dia ajak projek mcm nie. Tapi dalam fikiran aku apasalnya aku cuba.



Walaupun aku x pandai langsung perjalanan ke Taman Medan 8, PJ nie. Atas bantuan GPS (poji tolong settingkan) aku dapat mencari butik pengantin. Dimana tempat untuk mekap model yang disediakan. Sampai rupa2nya masih awal. Sarapan pun ada di sediakan. Apa lagi belasah dulu lah. Nanti bila dah mekap...... x ingat apa dah.



Mekap pada aku satu kepuasan bila tengok orang yang kita mekap tu ....cantik. Bila aku di suruh mekap sorang model nie.....mulanya aku agak gigil jugak lah kan. Sebab model nie....biasa mekap dengan mekap artis. Takut jugak mekap aku x setanding dengan mekap2 artis yang lain.

Tapi dalam hati 'aku boleh'......tapi kali nie aku dapat rasakan aku mekap dengan tenang sekali. Syukurlah hasilnya sungguh puas hati.



No comments:

Post a Comment