Pages

Followers

Jun 3, 2011

Warna Merah Jingga






Terfikir2 apakah kaler sesuai untuk raya tahun nie....last year pink. Tahun ni Merah jingga lah. Cantik dan sesuai warna sesuai untuk suami dan anak2 aku. Lagi memang kena beli sebab lagi 2 bulan je nak raya. Nanti x orang nak jahit pulak baju kami nanti.

Aku selalu g beli kat Jakel, jalan Masjid India. Kebetulan tengah sale. Seronok lah beli. Harap-harap raya nie lebih meriah.




Angan2 nak buat jubah dress macam gambar di atas. Tapi x da lah berekor2 meleleret di lantai. Saya nakkan kelainan, selesa dan cantik...tengah nak tailor. Boleh x dia buat macam yang aku gambarkan kan nie....arap2 jadilah...sebab kalinie pakai kain kosong dan tampal lace, seperti gambar di atas. Nanti kalau baju raya dah siap akan di keluarkan entrynya.....tunggu!!

Oh..ini gambar baju dari Butik Pengantin EHA.....promo tau

No comments:

Post a Comment

Post a Comment