Pages

Followers

Jun 9, 2011

TBS untuk yang ke Selatan

                               
Pada sabtu yang lepas aku kena balik melaka naik bus. Lama giler aku dah naik bas. Nie terpaksa sebab anak dan suami dah balik dulu pada jumaat yang lepas. Aku ada mekap job. Tu yang kena selesaikan tugas baru boleh balik Melaka. Ada keduri, tu yang x bagus kalau x balik. Tapi aku suka dengan sistem baru di TBS nie teratur dan memang selesa lah. Jom kita saksikan terminal TBS untuk ke selatan....sharing is caring.

                 


                            Ini dari jejantas  untuk yang datang mengunakan LRT star dan Komuter


                              Bagunan TBS dari pandangan jalan raya...tersegam indahkan


                                    Pintu masuk ke dalam TBS


                                Ada polis bantuan check tiket sebelum turun untuk naik bas


                                     antara petunju yang ada dalam TBS...sangat teratur...


                                       Toilet sgt bersih......


                     Ada skrin, menunjukkan bas yang kita tunggu dah ada ke atau belum.

                                Tempat jual tiket....

                                     bahagian bawah....tempat tunggu bas....semua berhawa dingin...


                                         Bas saya dah sampai....tiket akan di scan dulu...canggih



                                  daj masuk dalam bas.....8.50pm...




 Tiket yang ada kod bar.....boleh scan.....ada nama lagi....kalau lambat...TBS akan call nama penumpang.





No comments:

Post a Comment