Pages

Followers

Jun 8, 2011

Deko KK

 Dah lama saya nak hias rumah, tapi sebab anak yang masih kecil dan lasak. Saya abaikan aje niat tu. Sebab nanti kalau rosak saya yang kecewa dengan anak2 saya. Tapi ari tu saya nekad nak ada satu jambangan bunga. Saya nak tengok macam-mana anak saya. Boleh tak dia  tak usik bunga saya. Syukur dah 2 minggu jambangan bunga masih dalam keadaan baik. Maknanya lepas nie boleh beli lagi....suka bunga rose putih nie....nampak fresh gitu. Saya beli di Deko KK, cantik dan sangat berpatutan harganya.


Pewangi rumah nie pun dari deko KK, sukakan haruman rose. Sebab saya rasa romantic dengan haruman gitu di rumah. Walaupun saya nampak kasar....tapi dalam ati ada taman.



 Ini bekas serba-guna untuk cik suami letak hp dan lain....sebab dia suka letak rata....simple dan stylo gitu...he he....

No comments:

Post a Comment