Pages

Followers

Jun 16, 2011

Course Mindset Change - Self Leadership Mastery

Course ini sepatutnya 14hb - 15hb June 2011....tapi aku terlupa aku g 15hb je he he....rugi2 sangat. Sebab ini course motivasi yang best dan penceramahnya sangat lah berpegalaman. Aku suka cara dia yang unformal. x lah protokol sangat.

Walau pun lambat satu ari. Tapi dapat jugak aku dapat maksud dan matlamat yang hendak di sampaikan.Dan aku banyak join activiti masa dalam course. Dapat hadiah dari peter.


                                                          This is Peter Ng....our penceramah



                    Ini pula gambar sebelum balik...semua perserta.....with Peter Ng...




Gambar bersama Peter Ng dan juga hadiah2 yang aku perolehi dalam course semalam....seronok!! 




No comments:

Post a Comment