Pages

Followers

Jun 11, 2011

Program Diet 50 hari




Bila tengok kawan office nak join program diet 50 ari nie.... aku macam berminat lah pulak. Sememangnya aku tengah berusaha menguruskan badan. Dengan jogging pagi dan kurang makan. Pagi pun nak makan biskut cicah milo je. Dan tengahari makan nasi macam biasa. Malam minum susu je.

Tapi bila join program diet nie. Buat aku lagi bersemangat nak kurus. Untuk berat yang ideal untuk aku ada lah 52kg. Maknanya aku kena kurangkan 10kg. Baru nampak cantik gitu. Tapi x tahu lah aku boleh join ke x?? sebab tarikh tutup semalam. Dan aku baru je antar nak join ari nie. Kalau dapat join cantik gak tu....

Klik sini-  http://loseweight-chaiyok.blogspot.com/2011/05/program-diet_31.html


i will share berat sekarang dan gambar aku sekarang.



No comments:

Post a Comment