Pages

Followers

Jun 13, 2011

Bermulalah - Program Diet 50hari

 Syukur ari berat aku berkurangan, semalam aku timbang 61.5kg ari nie timbang 60kg. Mungkin juga berkat usaha berjoging selama 40minit petang semalam. Maknanya diet tanpa senaman sangat lah susah nak berjaya. Tapi sebenarnya aku kena beli timbang baru. Timbang yang ada sekarang kurang tepat. Timbang digital lebih tepat. Dengan rasminya aku berdiet dan senaman bersungguh.


 Ini gambar terbaru pagi tadi aku ambil. Nampak gemuk kan...tunggu lah lagi 50 hari inyaallah akan berjaya mengurangkan berat badan. Cantik lah raya nanti...he he


                         Sarapan pagi hanya minum milo O dan cecah biskut 2 keping.



                             
                                                Ini pula makan tengahari untuk ari nie.

                                           Meehoon sup dan limau suam



No comments:

Post a Comment