Pages

Followers

Oct 20, 2011

Putih dan lembut dengan Johnson’s Body Care Naturally White Daily UV Lotion

Aku selalu berjemur di tengah panas, terutama keluar lunch. Sebab aku jenis yang suka jalan dan naik public transport dari naik kereta. Malahan pergi kerja dan balik kerja pun naik motor dengan hubby. Memang terdedah dengan cahaya matahari.

Dan aku selalu kena jaga agar tidak nampak gelap dan kulit tak bermaya. Aku di biarkan tentunya aku ankan nampak tua dari usia. Kecantikan dan kesihatan adalah perkara yang amat penting bagi aku. Walau macam mana sibuk pun saya akan berusaha untuk menjaga kecantikan dan kesihatan saya.



Semalam semasa pergi membeli barang kerperluan rumah, saya terjumpa satu keluaran baru dari Johnson's nie. Produk ini memang turun- temurun dari aruwah mak lagi mengunakannya. Aruwah mak kata kalau ada anak yang pakai brand nie....memang orang tu kira hebatlah...hehe

Semasa aku sedang belek2 losyen nie...sale girl tu promote lah...Dia kata produk nie mmg bagus, kasi kulit lembut, lembab dan putih. Teruja aku memdengarnya, teringat akan anak dara aku yang kulit hitam manis tu...Aku selalu pakaikan dia shower gel form Johnson's milk bath, atas nasihat kawan agar dia boleh dapat cerah. Dalam hati kalau dah mandi dengan milk bath dan pakai pula loyen...tentu kulit anak perempuan aku juga akan cantik....so ibu dan anak boleh ber kongsi satu losyen ....jimatkan...hehe 

selain dari tu boleh join peraduan seperti di bawah.... 

Sertai secara offline:


1. Beli losyen/powder Johnson’s Body Care Naturally White.

2.Isi borang dan hantar berserta gambar cerah semulajadi anda ke alamat-

Johnson’s® Body Care Fair and Radiant Photo Contest

Johnson & Johnson Sdn. Bhd.

Lot 3 & 5, Jalan Tandang, 46050 Petaling Jaya.

Selangor Darul Ehsan, Malaysia.


Sertai secara online:

1.Beli losyen/powder Johnson’s Body Care Naturally White.

2.Log in to: So Soft, So Johnson’s®” Facebook Fan Page at www.facebook.com/JBC

3.Isi boring dan submit gambar kecerahan semulajadi anda.




Kena antar gambar yang menampakkan anda nature je......cuba lah....

Goodluck girls!
Yes! Johnson’s Body Care Naturally White Daily UV Lotion.



About the product: Ada 3layers of ingredient yang menjaga kulit kita iaitu natural milk extract, active Vitamin C, dan Micro-Pigment sunscreen.

2 comments: