Pages

Followers

Oct 25, 2011

Tugu Negara & anak2 ku

Lama tak bawa anak2 bersiar2. Tengok lah bukan main gembira aku cadangkan kita g taman permainan. Esok pagi2 ibu dia ada job mekap, so x sempat nak bawa anak aku bersiar2. Itu lah sebabnya bawa mereka berhibur dulu. Aku dan suami jarang bawa dia orang pergi shopping centre. Sebab aku rasa x selamat, banyak orang. Susah nak kawal anak2 aku yang cukup active nie....Lagi pun aku dan suami x suka nak bersesak2 dan parking pun leceh...

Mula-mula janji dengan anak2 nie nak g Taman Tasik Perdana, sebabnya masa ada mekap job for photoshoot model kat Taman Tasik Perdana. So perasan ada taman permainan yang besar dan cantik. Mesti anak aku akan suka dan main sampai penat hah




Bila nak sampai simpang Taman Tasik Perdana, aku terperasan ada Tugu Negara sebelah tu....x pernah bawa anak2 kesitu. Lagi pun bukan jauh sangat dengan Taman yang aku nak bawa tu....So aku pun singgah sekejap kat situ.

Mula2 dia orang pelik....nie tempat apa ibu?? aku pun kata, ini tempat peringatan wira2 negara kita. Kagum giler anak2 aku tengok tugu negara tu.... serok mereka....kata sana lapang dan kawasan pun terjaga bersih...bebas anak2 aku berlari2 kesana-kemari...aku biarkan aje....

                                                                Anak merdeka!!!


Posing!!!



Ramai juga pelancung asing ke sini...



Tugu Negara...


Antara Tempat2 menarik di tugu negara...





Yang ni pun sebuah peringatan...



Anak2 ku....


Budak domok nie...x dapat naik...tinggi...hehe


Abang yang paling seronok...

Kat sini pun diorang panjat.....Ada taman di Tugu Negara nie...


Apa yang ada semua dia orang nak cuba....


No comments:

Post a Comment