Pages

Followers

Oct 18, 2011

Photoshoot studio - My family

 Lama impian nak ambil gambar studio bersama anak2 dan suami. Sesungguhnya bukan mudah untuk aku aturkan anak2 aku yang sungguh pemalu depan orang yang mereka tak biasa.

Ini ada studio kawan yang buat promosi 1 jam RM50. So ambil peluang tu....cantik gambarnya. Suka aku, tengok lah aksi kami anak beranak. Suami aku lagi malu, nak peluk bini depan orang pun dia segan....haha
pengantin lama lah katakan.

Kepada kawan2 yang berminat nak ambil gambar studio, x kira apa2 pun tujuan....boleh call aku ya...atai buat lawatan di http://photosignatu.com







2 comments:

  1. cantik2nya zarina.. puas hati.. anak2 pun nmpk sporting abis..

    bab malu peluk bini dpn org tu.. samalah kita.. dpt laki "melayu sejati" gitulah... hehehe..

    btw saya paling suka gmbr last awk n zaidy tu ;)

    ReplyDelete
  2. Tu lah sue....dapat suami melayu sejati gitulah...peluk pun malu apatah lagi mintak cium...haha

    sue...nanti awak pun boleh ambil gambar mcm nie...saya mekapkan cantik...hehe

    seronok....utk kenangan2...gitu

    ReplyDelete