Pages

Followers

Oct 19, 2011

Celebrate Birthday Muqlisya Zayanah 5 Year - Tadika Johan Bistari, Taman Nirwana, Ampang

 Sebenarnya birthday eisya tahun ini jatuh pada hari ahad (9 oct 2011)....dan ibu dan ayahnya pula x da, sebab pergi treasure hunt. Lagi pun memang permintaan eisya untuk meraikan birthdaynya dia Tadika bersama kawan2, abang dan adiknya pun ibu dia bawa sekali.

Awal-awal lagi ibu dia dah tempah edible image dari kawan bloger juga. Atas permintaan anak perempuan aku yang sorang nie. Malahan kesayangan bapaknya....dia nak keknya gambar strawberry short kek. Cuma aku buat dia lebih gembira dan tersipu malu. Aku gantikan muka eisya dekat kek strawberry short kek. Suka bukan main anak aku tu. Sesunggunya mengembirakan anak2 juga satu ibadah...hehe. Aku dulu x merasa pun buat birthday2 party nie....kalau ada pun aruwah mak buat doa selamat je...tu lg bagus katanya.

Sekarang mak bapak lagi perihatin dengan kehendak anak2nya....




 Ini get ready nak nyanyi dan tiup kek.....kek aku tempah di kedai kek dekat rumah je....spans kek 1.5kg dengan harga RM70 je. Sedap pulak tu....cokolat
                                           

                            Sebelah tu adik eisya...Muhammad Muqry Zikry....seronok join kakak


                               eisya malu pulak...bila cikgu dia tanya ....How old are you??


 sebelah kanan tu abang eisya....muizzuddin zairy....juga ada utk meraikan birthday adiknya

                                                          seronoknya.....

                                              potong kek dah......

                                                             smile!!!...ibu take picture....


       Ini lah kek...ibunya tersalah beli lilin no. 4 pula...sepatutnya no.5....lupa yang anaknya makin membesar......hehe


 Saya sempat goreng beehun putih yang x pedas...untuk anak2 di taska nie....seronok tengok dia orang makan....kek habis....semua suka kek...lembut dan x manis sgt....


                                                                     makan time!!!


 Masuk dalam kelas,,,dia org nyanyi lagu negara ku...dan baca doa....sebelum tamatkan kelas...



 Lagi sekali....bersama cikgu...nyanyi lagu ''Happy Birthday untuk esiya.....seronok anak aku....


                                                         Eisya bagi party pack pada kawan2




Semoga eisya jadi anak yang baik dan soleh, dan orang yang berjaya dalam apa juga kerjaya nanti....Ibu sayang eisya so much......muahhhh

No comments:

Post a Comment