Pages

Followers

Oct 5, 2011

Reunion Raya bersama bekas Kawan Sekolah Men Dato Dol Said

Lama sungguh aku x jumpa kawan sekolah nie.....Rindu zaman sekolah kembali di ingatan. Ramai yang aku jumpa sama je dari zaman sekolah hingga sekarang. Masih kecoh macam dulu je. Last kami berjumpa 1995 hingga sekarang 2011, Wow 17tahun tu....Tapi bukan mudah untuk menyatukan kami semua nie....macam2 halangan, ada yang last minit cancell dan ada tidak buat bayaran...tapi x pa, semua aku buat dengan ikhlas, cuma nak jumpa balik kawan2 lama.

Kami  sepakat nak buat di A Famosa, Alor Gajah je. oleh kerana kebetulan ramai yang balik raya masa tu. So senang lah kita jumpa sekali disana. Banglo nie besar boleh memuatkan 50org...ada kolam renang depan banglo. Menarik untuk anak mandi-manda. Makanan pula aku order katering dari kenalan salah seorang kawan sekolah saya.



Banner juga kawan saya Asmah yang tolong cari orang buat kan....tima kasih ma... 





Antara makanan dari katering yang kami order....dengan tema Hari Raya...
tima kasih pada kawan saya Roswati yang membantu cari katering... 



Kawan yang hadir pada event ari tu dr kiri Azah, Mariani dan Yati
 
 
Seronoknya anak kami mandi kolam....tengok tu bapa jadi penyelamat!!
 
 
Kawan yang hadir pada event ari tu dr kiri Azah, Mariani dan Yati
 
 
Kawan yang hadir pada event ari tu 


Ni kawan yang jaga register...tima kasih Norahmad!!

                      

Tentunya perempuan lagi ramai dari lelaki....

 
 
Ini lah kaum lelaki yang dapat di kumpulkan....


Kawan yang jadi tulang belakang event di agar berjaya dilaksanakan

No comments:

Post a Comment