Pages

Followers

Oct 20, 2011

GPS Papago - wayway

 Dah lama juga buat penilaian dan check antara GPS yang bagus nak x mahal sangat. Untuk kegunaan aku pergi mekap di lokasi2 tertentu. Tentunya aku seboleh2 x mahu mengusahkan suami. Takkan lah dia asik nak antar dan ambil aku pergi mekap dan balik dari mekap. Dan lagi pun aku nie jenis tak suka orang tunggu aku. Aku jadi kelang-kabut nanti.

Setelah aku cari2 dan tanya kawan2 baru aku tahu ada GPS yang murah dan bagus. Sebelum nie aku guna GPS dekat Handphone. Tapi sejak tukar telephone, aku kena cari GPS lain untuk membantu aku. Alhamdullilah aku dah berjaya memiliki GPS nie.

Pada mulanya aku terfikir nak beli second hand je. Tapi masalah second hand, nanti setiap kali nak up-date map kena bayar lah pulak. Bila kita beli dengan dealer up-date map free je. Dah lah tu ada warranty, kalau ada masalah dengan GPS nie.... kita boleh terus pergi kedai betulkan.




 GPS wayway from papago aku beli di Plaza Low Yat, Bukit Bintang. Selain GPS ada kamera, boleh dengar lagu, boleh main game dan juga tegok movie....semuanya boleh download dalam memory card.



                                         Antara screen untuk cari tempat yang hendak di tuju.




                                     Ini juga screen untuk panduan ke destinasi yang di tuju. Mudah kan

                                                     Juga infor2 yang terdapat dalam GPS nie....

                                 GPS map pun di sedia kan.....terpulang pada anda....semua ada....




Nak jadi business woman kena belajar banyak perkara sendiri kata suami saya. Kita tidak boleh terlalu bergantung dengan seseorang. Tu yang suami pun galakkan saya beli GPS...... supaya saya x sesat dan cepat sampai ke tempat yang di tuju. Kalau kawan2 juga nak memiliki GPS dengan budget yang rendah....boleh cari brand nie....berbaloi-baloi.....Shaaring is caring...

2 comments:

  1. aku pakai gps ni rasa macammenyesal beli...q3033.hampeh..useless...baik pakai nokia e7 lagi baik

    ReplyDelete