Pages

Followers

Jul 11, 2011

Berat Aku pada 11 Julai 2011

Syukur berkat usaha aku jaga makan dan jogging 3 x seminggu...membuahkan hasil. Berat aku terkini 57kg...minggu nie aku turun 2kg...inyaallah usaha dia teruskan minggu nie.Bukan senang nak turun kan....walau pun nampak aku x berat sgt...tapi sgt lah susah nak dpt berat yang ideal.

                                               Berat terkini 57kg

 Banyak sgt pengorbanan aku buat minggu nie...
Langsung x makan malam...hanya minum air kosong sahaja.
Sarapan dengan 2 biji telur setengah masak je.
Weekend makan nasi tapi sikit sgt x sampai 1 cawan pun.
Berjoging 3 kali seminggu 5km dlm 50min
Itulah antara usaha terbaru aku.....akan ku terus kan lagi usaha ini...

2 comments:

  1. wah...best turun smpi 2kg nie...zarina jogging sampai 5km tu yang saya respect tu..chayok2...

    ReplyDelete
  2. tima kasih...bukan senang nak kurus kalau x jogging...tu yang usaha keras...

    ReplyDelete