Pages

Followers

Feb 2, 2011

Ulang Tahun Perkahwinan pada 2/02/2011

Syukur pada yang maha esa.... jodoh aku dengan suami (zaidi Sapie) kekal hingga ke hari ini. Ini ulang tahun perkahwinan yang ke 9. Sesungguh banyak dugaan yang kami lalui bersama. Ada kali sedih, gembira, x puas ati antara satu sama lain......ini lah asam garam berumah tangga. Bukan semudah yang disangka. Setiap pasangan ambil masa 5tahun sekurang2nya untuk rasa serasi bersama. Sebelum itu hanya sabar yang dapat membantu kebahagian rumahtangga.

                     9 thn dulu aku disandingkan...tarikh yang sama

Masa mula2 nak mendirikan rumah tangga dulu.... aku sering tertanya2 adakah aku membuat pilihan yang tepat. Sesunggunya setiap insan yang akan berkahwin, mengharapkan kebahagian yang berkekalan. Sebagai wanita aku juga takut kalau2 pasangan kita buat perangai. Biasalah....perempuan memang fikir yang buruk dulukan.....sebelum membayang kan bahagianya. Bila aku bertanyakan pada aruwah mak aku dulu..... dia kata, kalau boleh cari orang yang betul2 sayangkan kita. Jangan kita yang sayang dia berlebih-lebihan pula. Paras rupa dan kekayaan bukan ukuran dalam kebahagian rumah tangga.



                        Hari ini kami berlima sudah.....syukurlah....tima kasih pada suami...


Aku pengang kata aruwah mak tu lah....terima suami seadanya. Syukur hingga ari ini jodoh kami berkekalan...dan mempunyai 3 cahaya mata. Syukur byk2.

2 comments:

  1. happy anniversary nokkk... tokleh tahan tgk gmbr kahwin ko wehhh... hehehehehe...

    ReplyDelete
  2. tima kasih....gambar dulu....mekap pun mak andam kampung nok.....redah je lah dulu...he he

    ReplyDelete