Pages

Followers

Feb 18, 2011

Stage Mekap Sale

Stage mekap pernah dengar x?? seangkatan dengan MAC....produk oversea. Tapi murah sikit dari MAC. Ari tu ada kawan mekap artis nie bagi tahu....ada jualan murah kat sana. Dan kawan saya yang baik hati budi pergerti tu...hadiah kan foundation. Saya suka sangat, tu yang x sabar nak g stage nie. Banyak item RM18 je. Tak sabar nak pergi, buat rombongan cik kiah dari office. Ada 2 tempat je stage kat KL nie, Pavillion dan Mid-Valley. Rombongan cik kiah pada waktu lunch. Sebab office dengan pavillion x jauh pun. Beramai nak bas metro, sorang kawan Mekap artis juga ada butik pengantin Eha nie, dah lama tak naik bus....meh naik bus sekali. Pucat muka dia.....takut lah tu dah lama x naik bus....he he

Meh kita tengok apa hasil tangkapan ari nie.


                           Ini lah antara barang2 yang sale harga RM18


Promote tengah layan kawan office....pilih brang yang sesuai.....


Kawan saya nie tengah rambang mata...x tahu nak pilih colour lipstick....he he



 Ini lah antar colour lipstick yang berharga RM18....


Ini pula antara colour eyeshadow...juga RM18


Aku memang suka cuba brang mekap nie....he he
Posing ....tengok kawan yang sibuk pilih tu...
Ini lah tauke EHA Beauty Parlour
pakai tag name Alliance Bank lagi tu.....pekerja yang setia...he he


Ini lah hasil tangkapan saya ari nie....foundation dan concealer
Saya beli lagi foundation yang sama kawan saya bg.....suka lah. Buat stok...kan dah murah, harga asal sebelum sale RM90 ok....jom beli cepat selagi stok masih ada....walaupun salenya hingga Apil2011

No comments:

Post a Comment