Pages

Followers

Feb 3, 2011

Tiara Beach Resort, Port Dickson 1/2/2011 - 2/2/2011

Memang aku merancang untuk bercuti bersama-sama anak2 sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke 9 tahun. Dalam fikiran ada juga nak honeymoon berdua je. Tapi kesian pula pada anak2 yang dah lama sangat x bawa becuti. Dah pada cuti sekolah ari tu x dapat berjalan.... sebab si abang bersunat. Tak apa tahun nie aku bawa lah anak sekali untuk meraikan hari bahagia kami.

Inyaallah tahun depan boleh g honeymoon berdua je....Berangan je lah dulu. Jadi ke tidak x tahu lagi. Sebanarnya aku agak risau sebelum ke sini. Sebab banyak tempat di landa banjir. Melaka, Johor, Pahang dan Tampin. Aku berdoa sangat2 ari kami ke PD ujan dah reda. Syukur lah...doa aku termakbul....puas tengok anak dapat mandi dan bermain air sepuas2nya....bangun2 tido seawal 8.30pg dan mandi hingga ke kul 1pm baru berhenti makan....dan petang sambung lagi tu. Aku pun sama lah....kurang anak , mak dia yang lebih. Suami dia kurang gemar mandi-manda nie......byk jadi kemera man dan jaga barang.....he he...jom kita saksikan gambar2 percutian kami sekeluarga.















No comments:

Post a Comment