Pages

Followers

Feb 8, 2011

Laksa hebat!!!

Sebelum aku sampai ke PD lagi aku memang dah berangan2 nak minum petang dengan laksa. Petang lepas mandi laut di PD . Lepak satu warung tepi pantai, sekali nampak dia ada jual laksa. Tapi x pastilah sedap ke x?? Di sebab memang dah ada perasaan nak makan. Aku pun order 2 mangkuk, satu lagi antuk suami. Anak x nak makan semua dah penat main air dari pagi hingga ke petang.


Ini lah dia laksa yang aku order tadi, menarik kan?? Rasanya pun boleh tahan sedap, kuah pekat, masam cukup dan pedas pun boleh tahan. Aku memang pengemar laksa. Tapi kat KL, belum jumpa yang betul2 sedap dan power. Semua jual sekadar nak dapat duit je. Dak buat malas, maklum lah.....kalau makan pun aku dengan suami je. Mari lah menikmati gambar laksa je......he he





No comments:

Post a Comment