Pages

Followers

Feb 18, 2011

Makeover from STAGE

...Selepas dapat hadiah dr kawan foundation dr Stage. Aku jadi suka dan murah pulak tu. Ari nie pagi aku test pakai foundation. Aku suka sangat dengan foundation nie, sesuai dengan kulit muka aku. jom kita saksikan hasilnya.




                                      Ini lah foundation yang hebat dr stage......




                           Ini lah rupa sebelum mekap......biasa je kan...x cantik pun
                        exclusive tau paparkan muka x mekap nie.....x da kat mana2....he he





Jeng2...cantik x??....maknanya semua org boleh kelihatan cantik jugak kan...
kena rajin...he he............hasilnya


Jelingan maut lah konon...kalah Awan...kawan saya he he

Aku dah boleh jadi promote stage pulak kan...he he
sharing id caring...



1 comment:

  1. oit....tetiba ada nama awan... i punye jelingan mana leh kalah..hahaha

    ReplyDelete