Pages

Followers

Nov 7, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha - Bersama ipar 2 ku

 Pada mulanya aku dan suami ingat nak beraya di KL je. Tapi memandangkan adik beradik suami yang beriya-iya ajak balik kampung nie. Dengan tidak menghampakan mereka, kami pun balik lah subuh ahad tu. Kami sampai kampung dalam pukul 3am.

Lagipun kesian kan nenek tercinta suami yang beraya sendirian kali nie. Dan ramai yang tak balik kampung raya korban nie. Anak2 memang suka balik kampung, maklumlah bebas, sebab halaman besar. Dan saya x boleh nak larang dia keluar....





 Dari kiri adik suami dan yang kanan sekali isteri adik lelaki suami...Mereka baru ada anak kecil sorang. Aku je yang meriahkan suasana dengan anak2 yang 3 orang tu....lasakkan...

Sebab aku tak ada rancangan nak balik kampung. So aku x buat apa jua persiapan, terutama tentang makanan. Nasib baik ibu mertua ku dah bekalkan pulut kuning, rendang, ketupat dan macam2 lagi....syukur rezeki...hehe



 Gambar anak2 bersama anak adik ku...




 anak2 yang x reti diam...hehe


 Ini pula mak dara...



 Dah x da kerja lah nie.....kita orang layan bergambar....haha


 Ini lah rumah kampung nenek suami di Kg Ayer Pa'abas, Alor gajah, Melaka


 Tengok tu hasil berjasa pada tanah....besar buah nangka...my hubby and domok posing...


 Nenek kesayangan suami dengan nangka yang dah masak....


 Aku Dan eisya....


 Adik perempuan suami Suryati dan anak nya Mia Zarrah


 Eisya nie,,,suka posing...besarnya bunga ...hehe


 My hubby dengan eisya...sayangnya....hmmmm


 Jom kita makan....sedap tau....


No comments:

Post a Comment