Pages

Followers

Nov 3, 2011

Peter & Jane Books

Memang sejak dari abang anak yang sulung aku selalu beli buku nie. Supaya bahasa english mereka lebih baik. Dan boleh baca english book. Aku dapat panduan dari kelas tuisyen smart readers yang aku hantar. Tapi tahu je lah, lepas abis baca sampai lunyai buku tu di kerjakan.

Untuk ajar eisya dan adik aku kena beli semula. Buku nie jarang ada diskaun. Harga satu buku RM10.00 tapi sebab aku member kat popular book shop , dapat lah 10% diskaun je.


 Buku nie ada peringkat2...bermula dengan tahap satu. Ada 1a, 1b dan 1c. Apa2 pun kita kena rajin baca bersama anak2. Kalau harap dia baca sendiri x boleh lah. Sebab anak nie sentiasa nak kan perhatian. Walaupun saya nie berkerja, x boleh lah jadikan alasan x ajar anak di rumah. Kena juga.....1 jam sehari pun dah mencukupi.

 Ini buku pertama yang aku beli....


 Mudah je...mula dengan satu perkataan....Peter, tapi buku nie gambar dan kualiti nya bagus.


 Dan tulisan juga besar, senang nak mengajar anak2 membaca.....dan ini dah mula ayat yang mudah di baca...



Lama2 pandai lah anak2 tu membaca. Tanpa jemu membaca buku nie dengan mereka. Inyaallah kita usaha....selebihnya kita berserah pada yang maha kuasa.

Sharing is Caring....

No comments:

Post a Comment