Pages

Followers

Nov 1, 2011

Muqry Di Cakar!!!

 Muqry Anak bungsu aku yang berumur 3 tahun pada 13hb nie. Manja, lasak dan garang adalah perangai tentang dia. Muka ala2 boss aku. Sebab masa mengandungkan dia aku suka tengok muka boss cina tu. Muka dia ala2 jepun. Sebab tu anak aku nie sepet....dan putih sikit....

Ari masa dia tengah main permainan dengan kakak dia .....tiba2 aku dengar jeritan dia dan menagis!! rupa2nya kakak dia dah cakar muka dia dengan kuku. Tak tahu lah apa yang di rebutkan....kakak dia dah bengang terus cakar muka dia.

Tiga orang nie.... memang cabaran bagi aku untuk menjaganya. Tapi memang setiap orang ada dugaan tersendiri....

Kesian adik...dah kena cakar...cepat2 aku letak ubat...mesti nenek dia akan tanya....siapa buat????

 Tengok budak dobot nie boleh senyum lagi tu....



 ada tanda sikit....


peace.....he he

No comments:

Post a Comment