Pages

Followers

Nov 8, 2011

EHA Beauty Parlou - Makeup Photoshoot Talent

Aku di jemput untuk menjayakan photoshoot baju2 pengantin di butik EHA Beauty Parlou di Bangi. Butik nie kepunyaaan Aznita kawan saya. Taniah pada dia yang baru saja buka Butik pengantin !!! cantik dan besar butiknya.

Saya terlibat kerana untuk makeup seorang talent yang meragakan pakaian2 pengantin di butiknya. Kami set pagi, saya sampai talentnya dah sampai dulu. Telent muda baru 15tahun, tapi tinggi dan cantik...

 Ini pula abang Bizcots yang berbaju putih tu....dah ada pembantu Naem....Saya memang suka sangat gambar2 dr Bizcots... tetakat nie memang ramai talent yang follow dia dan berjaya....


 Tuan rumah ada hidangkan sarapan pagi....hmmm 
Saya siapkan mekap...sebelum lepak makan kat sini...hehe


 Besar dan cantik...butiknya...


 Jeng2 dah siap di makeup...cantik x??


 aik....aku pun nak posing gak.....


 Aku bersama talent dan tauke kedai.....cik Aznita...comel orangnya kan...

Dah siap semua dalam lebih 20pasang.....nie masa untuk makan....dah kul 4pm baru nak makan??
biasalah...suka abiskan kerja.....baru syok makan.....
Saya doakan tauke kedai Cik Aznita....berjaya !!!! amin..

No comments:

Post a Comment