Pages

Followers

May 8, 2012

One Day Before Birthday 34th year

 Tahun nie birthday aku jatuh pada ari selasa 27th March 2012. Saya nak lebih menhiburkan diri, aku ambil isnin cuti dan pergi memanjakan diri. Pagi2 aku g sarapan di Old Town. Kemudian aku g Facial dan Spa di Ampang Park. Memang dah lama aku buat facial di sini. Sejak aku mengandung anak perempuan ku lagi. Alhamdullilah aku memang suka khidmat diaorang. Di sebabkan esok birthday aku, banyaklah percuma dan gift yang di bagi....


 Mask nie...memang best dan terbaik...


 Ini mesin facial baru ....untuk wajah lebih cantik....


 Wajah selepas facial....cantik dan bersinarkan...walaupun tanpa mekap...



 Di sebabkan aku dapat voucher dari Sephora....so aku pun beli beberap barang...for my Mekap collections.




Ini lah hadiah Birthday dari suami tercinta.....tima kasih cik suami sayang

No comments:

Post a Comment