Pages

Followers

Feb 1, 2012

Adik- Beradik Aku...

 Gambar nie kami ambil masa adik perempuan nie kawin 1 tahun yang lalu. Yang sebelah kanan sekali kakak saya dan di sebelah saya adik bawah saya..... Kami semua yang paling sama ada lah hidung...hehe keturunan gitu. Aruwah nenek kata dulu, aruwah moyang kami keturunan syed pakistan. Tapi bila anak2nya kawin dengan orang2 biasa...hilang sudah syed dan syarifahnya....

Tapi ramai antara kami ada rupa-rupa peranankan. Terutama anak nenek sebelah lelaki. Aruwah datok putih dan aruwah nenek gelap sikit, sebab tu ada antara kami yang putih dan gelap kulitnya. Macam saya kebanyakan anak2 saya ikut sebelah suami. Tak ada pun hidung yang mansung macam saya.

Pernah masa saya mula2 masuk keja dulu. Masa tu saya belum pakai tudung....masih pakai skirt . Ramai yang tak tahu latar belakang saya akan ingat saya bukan melayu...hehe




Ini keluarga besar saya....

No comments:

Post a Comment