Pages

Followers

Jan 30, 2012

Taska & Nursery - Muqry & Muqlisya

Dalam dah nak letak gambar anak bungsu aku yang manja nie. Baru nak masuk 4tahun pada bulan November 2012. Tapi aku dah buat keputusan nak antar dia Taska dan Nursery. Sebab dia nampak manja sangat di rumah nenek dan datoknya. Antara sebab lain lebih mudah kami dan ambil dan antar ketiga-tiga anak kami satu tempat. Lagi pun anak memang bagus kalau kita antar sekolah awal2.

Syukur adik tak menagis pun ari pertama antar ke Taska. Sebab masa tu abang dan kakak dia ada sekali. Cuma bila dia balik sekolah… ragam banyaklah kan. Semuanya tak kena. Merengek je. Maklum lah dekat sekolah ada peraturan dan jadual waktu yang dia kena ikut. Tu yang dia penat, dah bagun awal pagi lagi. Mula-mula je, inyaallah lepas 2 bulan oklah tu.
Syukur bila anak2 semua dah pergi sekolah. Sungguh cepat masa berlalu. Yang kakak tahun depan dah Darjah 1 dah. Yang abang tahun nie Darjah 3 , tahun depan Darjah 4…..wah!!!! besar dah anak2 ibu….syukur….mudah-mudahan jadi anak yang soleh dah Berjaya nanti…..amin!!!!


  Anak-anak ibu....abang dah pergi sekolah...


 Tengoklah muka mudak domok nie...mengantuk lagi....


 Eisya nie memang selalu begini...pagi2 dah moody....entah apa yang tak kena pun tak tahu lah....bapak dia kata sama macam ibu dia..... ye ke???.... layan je lah...hehe


Budak manja ibu...hehe

No comments:

Post a Comment