Pages

Followers

Dec 3, 2011

Tudung ARZU @ KLCC

 Saja nak cari kelainan, selalu beli tudung kat jalan masjid india. Sejak ada sorang kawan perkenalkan....tudung kat sini, cantik, selesa dan harga juga taklah mahal seperti yang di sangka. Aku pun beranikan diri untuk intai-intai di butik ARZU @ KLCC.


 Memang banyak pilihan....yang tengah promosi memang murah.... yang lain masih mahallah jugak. Panduannya, hanya beli ada promosi sahaja...hehe


 Iner nie...memang selesa, aku belum jumpa lagi kat kedai-kedai lain....cottan yang sangat best dan yang penting cantik bila di pakai....



 Hasil tangkapan....dari intai-intai di butik ARZU tadi....hehe



Testing2.....cantik x???

4 comments:

  1. Jemputla ke fb - everlastingscarf.. ada byk custom made selendang yg menarik n selesa...

    ReplyDelete
  2. salam sis, do u interested to buy ARZU scarf... or if u r not sure what is ARZU scarf.. juz go to klcc to butik arzu,. or mid valley .. you can browse the scarf there.. but wait.. before u buy.. pls browse mine .. then u compare the price.. im selling the scarf at 50% cheaper than them.. why??.. because i xde kedai.. i jual door to door basis... thats why la cheaper.. hv a look in my fb album... if interested ... u can pm me...P/s : the tudung is a bit expensive as the material is very high grade material.. ( higG grade chiffon, chiffon silk & satin silk.. ) u can feel the different the moment u touch it.

    most of my client are frm petronas & frm oil n gas company since am working in that field.. every friday normally i ada kt surau petronas twin tower 2 level 13...

    https://www.facebook.com/marwanscarf

    ReplyDelete
  3. Cantek sis.saya pun nak try.now otw ke arzu klcc...nnt blh tengok scarf sy beli kat sini ye
    Www.madeenayahya.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Salam. Saya pon baru masuk kedai arzu tadi. tapi ya ampunnn selai beratus2. :"(

    ReplyDelete