Pages

Followers

Mar 17, 2011

Cup Cake Butter, cream chees dan strawberry

Sedap sungguh cup cake nie..... rasanya x dapat di gambarkan dengan kata-kata. Sangat sedap!!!! biasanya aku x suka sangat kek butter nie. Pada aku kek butter nie biasanya kering dan manis. Sebab dulu-dulu punya kek kan macam tu. Tapi kali nie aku di beri peluang mencuba kek dari Delicious-Cuppies dan di order oleh Nadiya yang sejak akhir-akhir nie teringat nak makan...... oppsss

Kek dia memang moist, x manis sangat dan yang penting chees dia dan strawberry...buat aku x terkata-kata sedapnya......cubalah

Tapi kalau suka boleh lah oder pada Delicious-Cuppies. Menarik dan tertarik. Aku juga selalu order kek birthday anak2. This caming birthday anak sulong end March juga aku order dengan Delicious-Cuppies. Anak-anak pun suka sangat dengan kek dia.

Jom tengok kek yang aku cita kan tadi......makan satu x cukup....




No comments:

Post a Comment